Saturday 29 March 2014

PERUBAHAN dalam PENULISAN


Life is like a jungle. It's beautiful with its own set of rules...

Follow the rules, and all your endeavors and adventures will be successful...

Assalamulaikum semua,



Benarkan den mulakan penulisan dengan kata-kata puitis yo, den ni sememangnya minat akan kata-kata berbentuk puitis, ayat-ayat yang membakar semangat yang boleh dikatakan sedap didengar padahal den bukan budak aliran sastera. Dulu memang nak amik sastera tetapi rezeki lebih pado aliran sains,xpo hal ni nanti den cerito kek entry seterusnya yo..

Dalam kehidupan sentiasa ada perubahan dan ini perubahan yang dibuat oleh den pada blog den ni ha. Ayat awal x boleh bla langsung hehehehe....Sebelum ni den ada berjanji untuk mengajar bahasa korea kan.....ermmm,den akan ajar tapi blog ni bukan sepenuhnya (makno ehh tidak lah longkap bona yo) untuk anda semua mempelajari bahasa ibunda den tu yo hahahaha... Bukan apo bilo mano den update pasal pembelajaran bahasa ni mesti punya lah reader yang kurang berminat akan merasa bosan kan? jadi oleh sebab tu den rasa den patut campur adukkan penulisan den dengan hal-hal yang berlaku sekeliling,pengalaman den,apo yang den raso,pendapat den tu sumo lah yo. 

Den harap reader-reader sumo buleh faham yo..sorry la den termasukkan bahasa ibunda den keduo tu ha bahaso nesmilan..Den harap anda semua faham yo. Lidah dah tak buleh tuka bilo mano kita menulis ianya secara tidak langsung akan mengikut juga. Den harap anda semua tidak bosan dan tidak naik menyampah akan entry-entry den selepas ni yo. Den harap kisah-kisah den selepas ini buleh dijadikan pengajaran pada adik-adik or remaja-remaja or abang-kakak diluar sana ye.

Macam drama pengakuan pulak ye,bukan apa buat suspen je hihihi...Den percaya dan yakin jika hidup kita ini sentiasa berada di dalam atmosfera yang positif nescaya apa sahaja yang kita lakukan ianya akan sentiasa mendapat balasan yang positif.Ok lah tadi den mulakan penulisan dengan kata-kata puitis,la ni den nak tamatkan juga dengan kata-kata puitis oleh ~  K ing Whitney Jr.  ~ . 

"Change has a considerable psychological impact on the human mind. To the fearful it is threatening because it means that things may get worse. To the hopeful it is encouraging because things may get better. To the confident it is inspiring because the challenge exists to make things better".


Assalamulaikum & jumpa laeii....


Kalau suka LIKE,Follow sahaja, Jangan lupa Comment. TQ

0 comments:

Post a Comment