Tuesday 13 May 2014

Pelik: Nenek Jalani Pembedahan Miliki Rupa Kartun




ANNETTE Edwards, 57 tahun rela menghabiskan wang lebih kurang RM10,000 lakukan pembedahan plastik sehingga kelihatan seperti watak kartun, Jessica Rabbit.

Keinginan Annette itu bermula dari cintaannya dengan haiwan arnab dan seperti yang diakuinya, dirinya amat menyukai segala hal yang bersangkut-paut dengan arnab dan berkeinginan untuk mirip dengan idolanya, Jessica Rabbit dalam filem “Who Framed Roger Rabbit?”

“Saya mempunyai arnab pertamaku semasa berusia 8 tahun dan arnab itu menjadi teman terbaikku. Saya selalu bermain dengan arnab tersebut selama berjam-jam, kami tak dapat dipisahkan”, ujar nenek ini.


Masa berlalu, sejak itu ia selalu terpukau dengan watak kartun Jessica Rabbit. “Saya rasa dia mempesona dan selama bertahun-tahun saya berkeinginan untuk menyerupai idolaku itu,” tambah Annette yang sudah mempunyai cucu tersebut.

“Kadang-kadang, saya ditahan di jalan dan mendapat banyak sekali pujian yang menyenangkan,” ujar Annette.






Kalau suka LIKE,Follow sahaja, Jangan lupa Comment. TQ

0 comments:

Post a Comment