Wednesday 23 April 2014

Playboy Malaya: Maria Farida Hentam Shah Jaszle



~Assalamualaikum wbt~


Tu la deh lelaki ha3 den ponw laki gak kan, tapi yang ni laen ghoman n perangai ehh. Mentang-mentang ado muko ado ghoto cikit buleh lak dio buek perangai. Apo den ghaso tunang ehh dah cukup baek buleh terimo dio buek perangai n kontroversi satu maso lalu. La ni buek laei, ermm entah la labu oiii.

Gak ehh po bokeh teman wanita dio nk kobaan pasal ni yo. Meh kito donga luahan kata dari si cantik manis Maria Farida tentang hal ni yo.


Salah seorang mangsa pelakon terkenal Shah Jaszle iaitu Maria Farida telah tampil memberikan komen terhadap isu Shah Jaszle yang kini sudah putus tunang gara-gara sudah bertemu kekasih baru.

Maria Farida menyatakan dirinya langsung tidak terkejut dengan apa yang berlaku kepada Shah Jaszle ketika ini kerana itu semua merupakan kesilapan dirinya sendiri.

“Saya tidak terkejut. Memang saya sangka ianya akan berlaku kepadanya. Perkara itu tidak ada kena mengena dengan saya. Tapi apa yang boleh saya katakan, dia (Shah Jaszle) yang jahanamkan hidup dia sendiri.

“Whats goes around, comes around. Saya malas nak komen panjang. Memang dia selalu kantoi dengan ramai teman wanitanya sampai sekarang.

Cuma nasib dia yang kali ini paling besar,” kata Maria Farida dengan panjang lebar.

Pada masa yang sama, Maria Farida turut melahirkan rasa simpati dengan tunang Shah Jaszle iaitu Redzwani Puteri yang masih mempercayai aktres buayaa darat itu walaupun dia secara terangan mengetahui pembohongan dan pengkhianatan yang dilakukan oleh kekasihnya.


“Kasihanlah pada tunang dia, dapat buaya yang macam tu. Lepas satu, satu dia (Shahz Jaszle) perdayakan. Sebenarnya saya malas dan memang tak ambil tahu lagi pasal hidup dia. Saya hanya dengar dari orang-orang sekeliling yang bercakap pasal hal kontroversi dia itu,” tambahnya lagi.

Po laei ALLAH nak nunjuk kek tunang ehh suh cari n nak baghi LELAKI yang lebih layak n terbaik untuk menerima ehh. X yah difikir lorhh LELAKI cam ni ha.

Awak tu terpelajar n layak untuk menerima lebih baik daripada ini....




Kalau suka LIKE,Follow sahaja, Jangan lupa Comment. TQ

0 comments:

Post a Comment