Wednesday 23 April 2014

Ku Tunggu Lisdawati Beranak Dahulu: Sharnaaz Ahmad


~Assalamualaikum wbt~


Pernah dengar kan abg  Sharnaaz Ahmad kito bergaduh dengan Lisdawati juga suaminya, Fauzi Nawawi. Ermm nampak ehh kes tu diam sopi tanpa kabar berito. Tapi abg kito ni x diam duduk ehh, koba ehh maun gak selesaikan masalah ni takut-takut kalu die mati, mato x tutup rapat koba ehh, hiks3.

Jom kito donga apo Abg Sharnaaz Ahmad kito koba sal bondo ni..


Pelakon terkenal, Sharnaaz Ahmad, 29, memberitahu kepada media bahawa dia mahu menyelesaikan masalah pergaduhan dengan Lisdawati hanya selepas aktres itu bersalin nanti.

"Pertelingkahan saya dengan dia (Lisdawati) itu biarlah berlalu... Tapi saya rasa ia memang patut diselesaikan sebab saya tak mahu nanti kalau saya mati, mata tak tutup rapat."

Menurut Sharnaaz, dia tetap mahu bersemuka dan menyelesaikan perkara itu dengan Lisdawati juga suaminya, Fauzi Nawawi, tetapi buat masa ini dia menunggu masa yang sesuai bagi mengelakkan dari keadaan menjadi keruh.

"Saya tunggu Lisdawati beranak dulu, baru bincang. Sebenarnya saya malas lah nak cakap tentang perkara ini. Saya tak suka bercakap pasal orang yang tiada kena mengena dalam hidup saya."

Sharnaaz ditemui pada majlis tayangan episod akhir Bukan Kerana Aku Tak Cinta bertempat di Red Carpet Avenue @ Encorp Strand Mall, Kota Damansara.

Apo-apo la Sharnaaz Ahmad oii, tunggu beranak pon ok hua3, den harap hal ni selesai lah dengan caro baek. Laei pon korang ni artis cari makan dalam bidang yang samo, pusing-pusing tu gak jumpo..

Industri hiburan kito kocik yo, Lisdawati juga suaminya, Fauzi Nawawi ponw udah-udah la kontroversi yo, solosai elok-elok baghi tauladan kek anak-anak tu...





Kalau suka LIKE,Follow sahaja, Jangan lupa Comment. TQ

0 comments:

Post a Comment