Sunday 27 April 2014

Lelaki Afrika Pilihan Elaine Daly?




Tidak mahu mengulas panjang mengenai perkara berkaitan hal peribadi Hans Isaac, Elaine mengakui telah mengenali seseorang yang memahaminya dan mereka juga telah merancang untuk berkahwin.

Menegaskan hatinya sudah dimiliki oleh warganegara Afrika Selatan itu, dia berkata, sangat selesa mengenali kekasihnya itu.

“Selepas dua tahun solo akhirnya saya bertemu dengannya. Memang kami baru sahaja kenal. Sekarang, kami sedang mengenali hati budi masing-masing.

"Sejak mula saya jumpa dia, hati saya terus terdetik mengatakan dialah orang yang selama ini saya cari. Saya sangat gembira dan bahagia sekarang. Dia amat memahami, mengambil berat dan matang. Saya sangat suka caranya.


“Saya tidak pernah berjumpa lelaki yang sememangnya begitu memahami dan sanggup menunggu saya ketika saya sedang bekerja. Dia adalah satu-satunya lelaki yang melayan saya dengan cara yang paling baik dan penuh rasa hormat,” katanya.

Menurut Elaine, sikap pandai menjaga serta menghormati orang tuanya membuatkan dia semakin yakin mendampingi jejaka bergelar doktor itu.

"Orang tua juga turut merestui hubungan kami. Kalau ikutkan memang saya mahu cepat-cepat berkahwin. Maklumlah sebab saya dah berusia,” katanya.

Dalam perkembangan lain, Elaine yang memegang jawatan sebagai Pengarah Pertubuhan Ratu Cantik Kebangsaan ini sibuk menguruskan uji bakat pencarian ratu cantik (Miss Universe) 2014 mulai Mei depan, selain menunggu filem terbaharu, Permata Hati, yang bakal ditayangkan tidak lama lagi.





Kalau suka LIKE,Follow sahaja, Jangan lupa Comment. TQ

0 comments:

Post a Comment